Pytania do nas

NAJCZĘSTSZE PYTANIA OD DETALISTÓW

Czy prowadzicie sprzedaż detaliczną?

  • Tak, nasze produkty możesz znależć w naszym sklepie internetowym: PRZEJDŹ NA ALLEGRO.PL    Posiadamy również dystrybutorów którzy oferują dodatkowe kanały sprzedaży, w tym sklepy internetowe i stacjonarne, gdzie można produkty zobaczyć na żywo i kupić, zaczynając od jednej sztuki. W celu dowiedzenia się gdzie w pobliżu Twojego miejsca zamieszkania lub w Internecie można kupić klamki AXA prosimy o  kontakt z działem obsługi klienta FORMULARZ KONTAKTOWY. Zapraszamy również do odwiedzenia zakładki- Gdzie kupić oraz na nasze konto na Allegro.pl

Gdzie mogę kupić wasze produkt w danej miejscowości?

  • W tym celu najlepiej skontaktować się z przedstawicielem handlowym odpowiedzialnym za dany region – Kontakt – który wskaże punkty, w których można kupić produkty AXA w danej miejscowości lub okolicy. Prowadzimy również sprzedaż na Allegro.  Zapraszamy do odwiedzenia zakładki- Gdzie kupić?

Gdzie mogę zobaczyć Wasze produkty na żywo?

  • Mały przegląd asortymentu dostępny jest w naszym showroomie w siedzibie firmy – w Zawierciu, przy Technologicznej 8. Po umówieniu się na spotkanie można podjechać i zobaczyć jak produkty prezentują się na żywo. Ponadto wielu z naszych dystrybutorów i klientów prowadzi sklepy stacjonarne, salony wystawowe, showroomy. W celu dowiedzenia się gdzie znajduje się taki punkt, najbliżej Twojego miejsca zamieszkania prosimy o kontakt z przedstawicielem handlowym odpowiedzialnym za Twój region – Kontakt

Czy przy fabryce istnieje sklep zakładowy?

  • Nie prowadzimy sprzedaży naszych produktów w sklepie zakładowym.

Czy produkty AXA są produkowane w Polsce czy to kolejny wyrób made in China?

  • Klamki i rozety AXA są od podstaw produkowane w Polsce, z pełnych profili aluminiowych. Dzięki nowemu zakładowi produkcyjnemu w Zawierciu całość produkcji odbywa się pod jednym dachem – od odlania klamki po jej barwienie, w nowoczesnej anodowni. Dzięki temu nie tylko mamy kontrolę nad procesem produkcji, ale również możemy natychmiast reagować na wszelkie nieprawidłowości procesów i mieć aktywny wpływ na naszą jakość.

Czy mogę dostać katalog drukowany?

  • Najnowsza wersja katalogu jest dostępna w wersji elektronicznej na naszej stronie internetowej. Niestety nie przewidujemy dystrybucji naszych katalogów drukowanych wśród klientów detalicznych. Najnowsza wersja katalogu jest również dostępna w wersji elektronicznej na naszej stronie internetowej : katalog i cennik 2024

Jak i gdzie mogę dorobić klucz do Państwa wkładki?

  • AXA nie jest producentem wkładki, którą nabyłeś wraz z okuciem, tym samym nie prowadzimy serwisu dorabiania kluczy. W zależności od dystrybutora mogłeś kupić wkładki różnych producentów – proszę sprawdź jej markę na przodzie wkładki. Listy autoryzowanych punktów serwisowych dorabiających klucze znajdują się na stronie producentów. Pamiętaj: jedynie wkładki w klasie C wymagają dorobienia w autoryzowanym punkcie i posiadania karty autoryzacyjnej.

Co to jest Flex?

  • Flex jest to samodopasowujące się zabezpieczenie wkładki. Wkładka wystająca z zamka stanowi zagrożenie dla bezpieczeństwa drzwi. Podczas próby włamania łatwiej bowiem o jej wyrwanie, złamanie lub rozwiercenie. Prawidłowe działanie osłony z hartowanej stali, z dyskiem utrudniającym rozwiercenie wkładki zależne jest od rodzaju okucia. Przy okuciach na szyldzie, można zastosować zabezpieczenie Flex jeśli wkładka wystaje poza płaszczyznę drzwi od 9 do 15mm. Przy okuciach na rozetach dzielonych można zastosować zabezpieczenie Flex jeśli wkładka wystaje poza płaszczyznę drzwi od 12 do 18mm. Zalety okucia z Flexem możesz zobaczyć na filmie, a bliższe informacje znajdziesz tutaj :  wiecej informacji o Flex

Jak zmierzyć rozstaw zamka?

  • Rozstaw zamka to odległość między środkiem otworu na trzpień klamki i otworu na klucz. Najpopularniejsze rozmiary rozstawów to 72, 90 i 92 mm. Rozstaw jest istotny w przypadku, kiedy wymieniasz starą klamką na nową, w drzwiach z już wywierconymi otworami. W przypadku, kiedy nie masz jeszcze otworów w drzwiach możesz wybrać jaki zamek zastosujesz i dobrać do niego klamkę w odpowiednim rozstawie.

Jak dopasować wkładkę do drzwi, okucia (głównie przy zabezpieczeniu Flex)?

  • Żeby umożliwić prawidłowe działanie zabezpieczenia Flex wkładka powinna wystawać poza płaszczyznę drzwi w zakresie od 9 do 15mm. Dzięki temu mamy gwarancję, że klucz i szyjka wkładki będą odpowiedniej długości, umożliwiającej bezproblemowe zamykanie i otwieranie drzwi. Rekomendujemy stosowanie wysokiej jakości wkładek w klasie C, pochodzących od zaufanych producentów.

Czy można kupić połówkę szyldu, który uszkodził w trakcie montażu?

  • Nie mamy możliwości sprzedaży części okuć. W tym wypadku należy kupić nowy komplet.

Mam wasze drzwi AXA, gdzie mógłbym kupić do nich zamek?

  • Jeśli kupujesz drzwi, w zestawie z klamką i wkładką, często dochodzi do nieporozumienia i traktowania całości, jako produktu jednej marki. Axa HomeSecurity to producent klamek. Jeśli kupiłeś drzwi bez zamka lub wkładki najlepiej skontaktuj się z punktem sprzedaży lub producentem drzwi, od którego nabyłeś drzwi, bowiem może się okazać, że ich grubość lub inne parametry techniczne zdeterminują rodzaj zamka lub wkładki.

Mam za krótkie śruby montażowe, co zrobić?

  • W pierwszej kolejności skontaktuj się z punktem sprzedaży, w którym nabyłeś klamkę AXA. To tam, obsługa w Twoim imieniu skontaktuje się z nami i zamówi dla Ciebie odpłatny zestaw montażowy z dłuższymi śrubami i trzpieniem.

Jak mogę złożyć reklamację?

Jako klient detaliczny, w pierwszej kolejności skontaktuj się z punktem sprzedaży, w którym zakupiłeś produkt AXA. On powinien zgłosić reklamację w Twoim imieniu, jako nasz klient. Jeśli punkt odmawia przyjęcia zgłoszenia postępuj jak wyżej, starając się wypełnić formularz dostępny na naszej stronie internetowej jak najdokładniej i przesyłając go na adres reklamacje@allegion.com. Postaramy się pomóc.

NAJCZĘSTSZE PYTANIA OD PROFESJONALISTÓW

Czy mogę anulować złożone zamówienie?

  • Teoretycznie w przypadku, jeśli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do produkcji istnieje taka szansa, ale zawsze takie przypadki rozpatrywane są indywidualnie. W tym przypadku prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.

Czy mogę zwrócić błędnie zamówiony produkt?

  • Niestety nie możemy przyjmować zwrotów towarów pełnowartościowych.

W jaki sposób realizowana jest wysyłka i kto za nią płaci?

  • W przypadku realizacji minimum logistycznego w wysokości 1.000zł, za przesyłkę płaci AXA. Wysyłki realizowane są na paletach lub w indywidualnych pudełkach, brandowanych logo AXA. Nasze przesyłki dostarczają m.in. Kuehne + Nagel International AG.

Czy jest jakieś minimum logistyczne?

  • Tak, stosujemy minimum logistyczne w wysokości 1.000zł netto.

Jaka jest gwarancja na produkty AXA?

  • Okres gwarancji obejmującej funkcjonowanie okuć wynosi: 10 lat na klamki i rozety w 3 klasie bezpieczeństwa serii Flex i Premium; 5 lat na klamki i rozety w 3 klasie bezpieczeństwa serii STANDARD, 2 lata na pozostałe okucia. Szczegółowe warunki gwarancji na okucia drzwiowe dla przedsiębiorców znajduje się również na naszej stronie internetowej w zakładce GWARANCJA

Jak mogę złożyć reklamację?

  • Zgłoszenia reklamacji przyjmujemy wyłącznie na kompletnie wypełnionym formularzu, który możesz pobrać na naszej stronie internetowej. Wypełniony formularz wyślij na adres reklamacje@allegion.com. Odezwiemy się z informacją o decyzji w ciągu 14 dni robocznych.

Czy mogę dostać katalog drukowany?

  • Jeśli jesteś naszym klientem katalog prawdopodobnie dostałeś w pierwszym kwartale roku. Jeśli potrzebujesz dodatkowych egzemplarzy drukowanych prosimy o kontakt z Twoim opiekunem handlowym. Nie możemy jednak zagwarantować, że nakład będzie dostępny przez cały rok, bowiem dystrybuowany jest na bieżąco, od momentu wyjścia z drukarni. Najnowsza wersja katalogu jest również dostępna w wersji elektronicznej na naszej stronie internetowej.

Czy mogę zamówić pół szyldu lub szyld w dwukolorze?

  • Niestety nie prowadzimy regularnej sprzedaży półproduktów, ani nie mamy w ofercie klamek w dwukolorze, natomiast jako producent mamy możliwość realizacji zleceń nietypowych i personalizowanych. W celu poznania naszych możliwości najlepiej skontaktować się z przedstawicielem handlowym, odpowiedzialnym za dany region. Wszystkie dane kontaktowe znajdziesz w zakładce KONTAKT.

Jak zamontować i podłączyć elektroantabę w drzwiach?

  • W tym przypadku dysponujemy jedynie Ogólnym Schematem Podłączenia. Dokładny przebieg procesu montażu może wyglądać różnie i ma związek ze specyfiką danych drzwi, które muszą być wcześniej przygotowane pod montaż elektroantaby. O szczegóły proszę pytać u producenta drzwi.

Dlaczego muszę czekać 2 tygodnie na zamówienie?

  • Właśnie tyle trwa nasz proces produkcyjny – od etapu planowania produkcji – po wysyłkę gotowych wyrobów. Niemniej posiadamy 2 modele klamek – Prestige Flex lub Haga Plus – w kolorze F6 inox i rozstawie 72mm,  dostępne w ofercie z gwarancją wysyłki w ciągu 24godzin.

Gdzie można zobaczyć ekspozycję asortymentu i wybrać model klamki?

  • Jeśli jesteś naszym klientem albo planujesz rozpocząć z nami współpracę przegląd asortymentu może zaprezentować przedstawiciel handlowy. Dysponuje on bogato wyposażoną walizką przedstawiającą ofertę AXA. Jeśli chciałbyś umówić się z nim na spotkanie prosimy o bezpośredni kontakt z nami.

Mam za krótkie śruby, co zrobić?

  • Istnieje możliwość zakupu dodatkowego zestawu montażowego z dłuższymi śrubami i trzpieniem. W tym celu prosimy o kontakt z działem obsługi klienta pod numerem telefonu +48 782 260 260.

Potrzebuję nietypowej klamki. Czy wykonacie szyld o innym wymiarze?

  • Nie mamy możliwości produkcji pojedynczych pozakatalogowych okuć. Jesteśmy jednak producentem i przy odpowiednio dużym wolumenie możemy wyprodukować personalizowany produkt. Jeśli dodatkowo byłby to początek dłuższej współpracy, tym bardziej zapraszamy do kontaktu z wybranym przedstawicielem bądź Działem Obsługi Klienta.

Czy są w ofercie całe czarne wkładki?

  • W standardowej ofercie możemy zaproponować wkładki niklowane z czarną gałką AXA. Wkładki w całości w kolorze czarnym dostępne są na zapytanie i ich cena jest uzależniona od zamawianej ilości. W celu poznania ceny skontaktuj się z nami.

Czy można mieszać rękojeści z szyldami jakie macie w ofercie?

  • Technicznie nic nie stoi na przeszkodzie, żeby stworzyć model klamki z dowolnie wybranego z oferty AXA szyldu i klamki. Niemniej taką hybrydę traktujemy jako produkt personalizowany i umożliwiamy ją jedynie w przypadku dużych zamówień. Do każdego zapytania podchodzimy indywidualnie.

Czy zestaw gałko-gałka można wykorzystać do drzwi z kontrolą dostępu?

  • W ofercie AXA znajduje się model Prestige, który jako jedyny występuje w wersji z gałko-gałką i może być zastosowany w przypadku drzwi z kontrolą dostępu.  Użycie zestawu z pochwytem lub gałką, zarówno na drzwiach zewnętrznych jak i wewnętrznych, ma zastosowanie wtedy, kiedy chcemy wprowadzić ograniczony dostęp do wybranych pomieszczeń w budynku. W przypadku drzwi z wkładką dostęp uzyskiwany jest wyłącznie przez osoby posiadające klucz. Natomiast jeśli drzwi wyposażone są w kontrolę dostępu i wspomniany w pytaniu elektrozaczep, jedynie znajomość kodu umożliwia ich otwarcie. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji skontaktuj się z Przedstawicielem Handlowym.

Czy wasze klamki są ze stali nierdzewnej?

  • Klamki AXA HomeSecurity są wykonany w całości z pełnych profili aluminiowych, a następnie anodowane na dany kolor. To samo tyczy się naszych antab.

Czy mogę kupić antabę o niestandardowym wymiarze lub innym rozstawie słupków montażowych?

  • Jako producent zapewniamy Ci możliwość realizacji niestandardowych zamówień. Wszelkie personalizowane zapytania rozważamy od minimalnej ilości 50 kompletów. Skontaktuj się z wybranym przedstawicielem handlowym lub Działem Obsługi Klienta.

Czy posiadacie w ofercie antaby otwierane odciskiem palca lub w sposób radiowy?

  • Stale rozwijamy nasze produkty – wprowadzamy na rynek nowości lub unowocześniamy istniejące modele. To jednak wymaga czasu. W tym momencie nie posiadamy w ofercie antab otwieranych odciskiem palca lub w sposób radiowy, ale jeśli chciałbyś być na bieżąco z naszymi aktualizacjami zapisz się do newslettera, a na pewno dowiesz się o nich pierwszy.

Masz inne pytania? Napisz do nas.

Poinformuj nas o swoim pytaniu

Test(Required)